
بازهم هيچ ندارم جز دستاني خالي تر از خالي.
آمدم تا واسطه پذيرشم شوي؛
آمدم تا بخوانم خدا را از زبان "حسين عليه السلام"
و بشناسم خودم را.
اين بار هم پذيرايم باش امام رئوف.
...پر کن دوباره کيل مرا ايهاالعزيز
پ.ن: چند شب پيش سخنران مسجد گفت وقتي طلبيده ميشيد شامل رحمت رحمانيه شده ايد؛ بکوشيد شامل رحمت رحيميه نيز بشويد.
و من هم شکر بر اين رحمت رحمانيه دارم و هم در تلاطم آنم که چگونه بايد به رحمت رحيميه رسيد؟
اللهم اهدني من عندک
پ د ر...ما را در سایت پ د ر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 78