"و إليه النشور"
الَّذِي خَلَقَ الْمَوْتَ وَالْحَيَاةَ لِيَبْلُوَكُمْ أَيُّكُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا وَهُوَ الْعَزِيزُ الْغَفُورُ
آنكه مرگ و زندگى را آفريد تا شما را بيازمايد كه كدامتان نيكوكارتريد ، و او تواناى شكست ناپذير و بسيار آمرزنده است.(سوره مبارکه ملک-آيه2)
خيلي وقته به اين واژه سه حرفي فکر مي کنم. به اينکه به ظاهر، انتهاست و به واقع، ابتدا.
به اينکه کي و کجا و چطور سراغم مياد.
کاش اين افکار نتيجه اي هم در عمل داشته باشه.
گاهي تسليم شدن سخته
صبوري سخته
زندگي سخته
کاش تو اين امتحان ها مردود نشيم.
دل نوشت: پرم از حس هاي مختلف. حس هاي آشنا و ناآشنا، شيرين و تلخ، و گاه ملس يا گس.
حس هايي که در بيان نميگنجند تا با کسي درميان بگذارم. حس هايي که فقط تو ميداني و بس.
پ د ر...
ما را در سایت پ د ر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 176 تاريخ: سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 ساعت: 10:56